کد خبر 222645
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

استان اصفهان پیشتاز تر از دیگر استان ها در طرح نهضت ملی مسکن

استان اصفهان پیشتاز تر از دیگر استان ها در طرح نهضت ملی مسکن

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان با الحاق زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، طراحی و آماده سازی زمین پیشتاز تر از دیگر استان های کشوراست.

به گزارش گروه استانی حیات؛ غلامرضا اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای اردستان و شرکت در نشست کار گروه عمران روستایی اردستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ثبت نام اولیه در سطح استان اصفهان ۴۰۰هزار نفر شرکت کردند که ۲۰۰ هزار نفر آنها واجد شرایط شناخته شدند. 

وی تصریح کرد: از این ۲۰۰هزار نفر تعداد۱۰۳ هزار نفر متقاضی دریافت زمین در شهرهای استان هستند. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان بیان کرد: عملیات اجرایی طراحی و آماده سازی اراضی الحاق شده تا پایان سال جاری انجام و دراختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. 

اسماعیلی در رابطه با هدف خود از بازدید از روستاهای شهرستان اردستان گفت: در این سفرضمن دیداربا اهالی و مسوولان شهرستان از نزدیک با مشکلات روستائیان آشناشده، مواردی که در خصوص خانواده های کم بضاعت و محروم روستایی بود بررسی و ضمن بازدید میدانی در همان محل تصمصم گیری و رفع مشکل شد. 

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته نهضت آسفالت را در روستا های شهرستان شاهد هستیم اظهار کرد: برای برخی از روستاها که قراربود در خصوص آسفالت به آنها کمک شود،نسبت به تحویل قیر آنها پیگیری و تصمیم گیری نهایی انجام شد. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: در این دولت کارهای خوبی در شهرستان اردستان انجام شده و نهضت آسفالت را شاهد هستیم براین اساس پیش بینی ما این است که تا ۲ سال آینده اگر کارها به همین روال پیش برود تمامی معبر های روستایی آسفالت خواهد شد و هیچ روستایی بدون آسفالت نخواهد بود. 

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha