کد خبر 214457
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

باید نهضت روایت زن با شرافت و با استعداد ایرانی را آغاز کنیم

باید نهضت روایت زن با شرافت و با استعداد ایرانی را آغاز کنیم

سرپرست اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: گفت: در زمینه روایتگری در حوزه زن نیازمند انجام کار رسانه‌ای قوی هستیم تا بتوانیم پیام خود را به افراد جامعه برسانیم.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ نشست هم اندیشی رویدادهای فرهنگی فاطمیه امروز پنجم شهریور با حضور اعظم یزدان‌پرست سرپرست اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از کارشناسان و مسئولان فرهنگی و مذهبی در راستای افزایش کیفیت برنامه‌های این ایام در محل این اداره کل برگزار شد.

سرپرست اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در این جلسه ضمن مطالبه‌ی هم اندیشی از کارشناسان فرهنگی بر لزوم روایتگری در حوزه «زن با شرافت با اصالت و با استعداد ایرانی» و نگرش فاجعه‌آمیز غرب به زن تاکید کرد و گفت: در این زمینه نیازمند انجام کار رسانه‌ای قوی هستیم تا بتوانیم پیام خود را به افراد جامعه برسانیم.

وی اربعین را فرصت مناسب برای روایت خدمت بانوان عنوان کرد و افزود: روایت‌های خدمت محور؛ مانند زنان اربعینی که با روحیه اربعینی، حل مسئله و خدمت کرده‌اند باید مد نظر قرار گیرد.

در ادامه این جلسه هریک از شرکت کنندگان به ارائه پیشنهاداتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در ایام فاطمیه پرداختند و تاکید داشتند: باید مبلغ تربیت کنیم و دوره آموزشی به صورت حضوری برگزار شود و محتوا در اختیار افراد قرار گیرد. راه صحیح روایتگری باید تبیین شود در روایتگری بیان فضائل ائمه؛ بیان لزوم اطاعت از قرآن و اهل بیت (ع) یادآوری فراموش شده‌ها مثل احادیث قدیم و ترسیم سیمای عرب قبل از انقلاب نبوی در نظر گرفته شود. به مناسبت این ایام جشنواره نمایشنامه نویسی برگزار کنیم. روضه‌های خانگی هیئت و مدرسه همه باید با یک کلید واژه در فاطمیه کار کنند. اعتکاف رسانه انقلابی خوب است شکل بگیرد و در این ایام چند نمایشنامه نوشته شود. نباید فرصت جریان سازی را از دست بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha