کد خبر 213746
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

بازدید موزه‌های سنندج برای زائران اربعین رایگان شد

بازدید موزه‌های سنندج برای زائران اربعین رایگان شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سنندج گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند در این ایام از موزه‌های سنندج از جمله خانه کُرد، موزه باستان‌شناسی و کاخ‌موزه خسروآباد به‌ صورت رایگان بازدید کنند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ امیر صادقی اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز تردد زائران اربعین حسینی از شهرستان سنندج به سمت مرز بین‌المللی باشماق مریوان و لزوم خدمات‌دهی مطلوب به  مشتاقان کربلای معلی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های مستقر در مجتمع‌های بین‌راهی و سفره‌خانه‌های سنتی توسط کارشناسان این اداره مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج افزود: همچنین در این ایام، نظارت‌ مستمر بر کیفیت و نرخ تأسیسات گردشگری ازجمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مسافرتی شهرستان تشدید شده است.

وی عنوان کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند در این ایام از موزه‌های سطح شهر از جمله موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج(عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد به‌صورت رایگان بازدید کنند.

صادقی با بیان اینکه تمام ارگان‌های دولتی و به‌ویژه مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز سنندج آماده پذیرایی و خدمات‌دهی به زوار حسینی هستند، عنوان کرد: امید است با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها بتوانیم سفری ایمن و آسوده برای زائران اربعین فراهم کنیم.

گفتنی است، در سنندج ۱۱ موکل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین برپا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha