کد خبر 214370
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۴

یک شهید، یک درس؛

من به هیچ چیز این دنیا دل نبستم

من به هیچ چیز این دنیا دل نبستم

در متن وصیت‌نامه شهید «علی اصغر ابن تراب» آمده است: من به هیچ چیز این دنیا دل نبستم. فقط به خدای متعال دل بسته بودم و من از همه فامیل می‌خواهم خدا را فراموش نکنید و اسلام را نگهداری کنید.

به گزارش  خبرنگار فرهنگی حیات؛ در سوم فروردین ماه سال 1340 شهید «علی اصغر ابن تراب» در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده و پس از اینکه به جبهه رفت در اردیبهشت ماه سال 1362 به مقام رفیع شهادت نائل آمد. مزار این شهید بزرگوار در بهشت زهرای تهران قرار گرفته است.

در متن وصیت‌نامه این شهید عزیز آمده است:

«بسمه تعالی»
«ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیله الله»
«با نام خداوند عزیز و مهربان سخن خود را آغاز می کنم. من علی اصغر ابن تراب فرزند سید احمد بدینوسیله وصیتنامه خویش را می نویسم.»

«با سلام خدمت پدر عزیزم که خیلی زحمت مرا کشیده‌اند. ولی بچه ها این زحمات را درک نمی‌کنند و از پدرم می خواهم که تا به حال هر خوبی یا بدی از من دیده مرا حلال کند تا خداوند از گناهان من بگذرد.

من به هیچ چیز این دنیا دل نبستم. فقط به خدای متعال دل بسته بودم و من از همه فامیل می‌خواهم خدا را فراموش نکنید و اسلام را نگهداری کنید و به این انقلاب اسلامی که انقلاب امام زمان است کمک کنید به هر طریقی که می دانید قدما لسانا و یا مالا و یا علمی کمک کنید.

این انقلاب شکست ناپذیر است و از تمام برادران و خواهران حلالیت می‌طلبیم. توفیقات الهی همه برادران و خواهران را از خداوند متعال خواستارم.»
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha