کد خبر 214177
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

بخش فرهنگی در مرز شلمچه فعالیت بسیار خوبی برای زوار دارد

بخش فرهنگی در مرز شلمچه فعالیت بسیار خوبی برای زوار دارد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: همه بخش‌ها در مرز شلمچه بسیار فعال، هماهنگ و همدل عمل کردند و در اربعین امسال بخش فرهنگی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده پیش از ظهر امروز یکشنبه در بازدید از هفتمین همایش بین المللی تئاتر مردمی پیاده روی اربعین «روایت راهیان» در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بخش‌های فرهنگی اربعین حسینی اظهار کرد: همه بخش‌ها در مرز شلمچه بسیار فعال، هماهنگ و همدل عمل کردند و در اربعین امسال بخش فرهنگی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان تصریح کرد: از جهت محتوایی، شکلی، هنری برنامه‌های بسیار خوبی را ارائه دادند و توانستند محیط خیلی مناسب فرهنگی را برای زائرین حضرت سیدالشهداء علیه السلام فراهم کنند.

وی با اشاره به زیارت زوار حضرت سیدالشهداء علیه السلام، افزود: همه بخش‌ها به خصوص بخش فرهنگی، بسیار جامع و کامل عمل کرده و زمینه را برای زیارت با معرفت فراهم کرده است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به شیرینی زائرین از زیارت حضرت سیدالشهداء علیه السلام گفت: همه بخش‌ها باید کمک کنند به اینکه این زیارت یک زیارت با معرفت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha