کد خبر 213583
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

رئیس رسیدگی به امور مساجد در گفتگو با «حیات»:

آمادگی مساجد برای زائران اربعین حسینی/ آمادگی بیش از صد نقطه در تهران برای روز اربعین  

آمادگی مساجد برای زائران اربعین حسینی/ آمادگی بیش از صد نقطه در تهران برای روز اربعین  

حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم گفت: مساجد در مسیرهای راهپیمایی برای پذیرایی از زائرین اربعین امام حسین علیه السلام آمادگی دارند، همچنین در مرزهای پنج گانه نیز موکب‌ها برقرار هستند.

حجت الاسلام محمد ابراهیم، رئیس رسیدگی به امور مساجد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ با اشاره به آمادگی مساجد در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: مساجد در مسیرهای راهپیمایی برای پذیرایی از زائرین اربعین امام حسین علیه السلام آمادگی دارند، همچنینن در مرزهای پنج گانه نیز موکب ها برقرار هستند.

وی ادامه داد: خیلی از این موکب هایی که در مسیرهای تعیین شده برپا می‌شوند، موکب‌های مساجد می باشند که در آن مسیرها برقرار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم با اشاره به برگزاری پیاده روی در روز اربعین حسینی در استان تهران گفت: در استان تهران نیز دلدادگان حسینی از روز اربعین حسینی از میدان آیینی امام حسین (ع) با پای پیاده برای زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شهر ری مشرف خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی جهت برگزاری مراسم در مساجد استان تهران به مناسبت روز اربعین حسینی تصریح کرد: در این مسیر که کیلومترها راه می باشد، مساجد در مسیرهای تعیین شده، آمادگی پذیرایی دارند و بیش از صد نقطه برای اقامه نماز جماعت و قرائت زیارت اربعین و مراسم پیش بینی شده است.

رئیس رسیدگی به امور مساجد در پایان بیان داشت: مانند سال های گذشته قرار شده است که مساجدمان موکب هایی را در مسیرها برقرار کنند، امیدواریم که ان شاالله با حضور عاشقانه‌ی زیارت امام حسین علیه السلام مردم عزیز استان تهران و شهر تهران یک حماسه دیگری در روزاربعین بیافرینند. مساجد ان شاالله آماده پذیرایی از زائران امام حسین (ع) نیزخواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha