کد خبر 214087
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

نجفی در صحن شورا اعلام کرد؛

لزوم تشکیل کمیته ای برای شناسایی نقاط پر خطر در نقاط حادثه خیز شهر

لزوم تشکیل کمیته ای برای شناسایی نقاط پر خطر در نقاط حادثه خیز شهر

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، در واکنش به گزارش حادثه بوستان زیتون و با ابراز تأسف از بروز اتفاقات و حوادث تلخ برای شهروندان و به ویژه کودکان، خواستار تشکیل کمیته ای از سوی شهرداری تهران برای شناسایی نقاط حادثه خیز و پرخطر در سطح شهر و رسیدگی و اقدامات لازم جهت رفع خطر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز سوده نجفی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورا با تبریک هفته دولت و سالروز شهادت شهید باهنر و شهید رجایی در واکنش به غرق شدن دو کودک در بوستان زیتون در منطقه ۲۱ گفت: در هفته گذشته شاهد آن بودیم دو کودکی که در حال بازی در بوستان زیتون محله وردآورد منطقه ۲۱ بودند در حوضچه آب این بوستان غرق شده‌اند.

وی با تسلیت به خانواده این دو کودک گفت: متأسفانه در سال های گذشته نیز ما شاهد بروز حوادث این چنینی به ویژه برق گرفتگی و غرق شدگی در برخی از بوستان های سطح شهر بودیم که از شهرداری می خواهم با تشکیل کمیته ای، نقاط پر خطر در بوستان ها، ایستگاه های مترو و سایر نقاط حادثه خیز در سطح مناطق ۲۲ گانه را شناسایی و اقدامات لازم را برای رفع خطر انجام دهد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از وزیر آموزش و پرورش خواست تا در سرفصل های درس ورزش، آموزش شنا و فراگیری موارد ایمنی را در دستور کار قرار دهند. بر اساس آمارها بسیاری از نوجوانان نه تنها در تهران بلکه در سطح کشور شاهد بروز حوادث از این دست هستند و باید آموزش های لازم به دانش آموزان داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha