کد خبر 213954
۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

اسدی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

تجلیل از همسران جانبازان بالای هفتاد درصد/ پیگیر مطالبات جانبازان و ایثارگران هستیم

تجلیل از همسران جانبازان بالای هفتاد درصد/ پیگیر مطالبات جانبازان و ایثارگران هستیم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از تجلیل همسران جانبازان بالای هفتاد درصد برای اولین بار در سطح استان خبر داد. 

به گزارش گروه استان های حیات؛ جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در گفتگو با خبرنگار حیات با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی این اداره کل در هفته دولت گفت: برای رفع برخی از مشکلات ایثارگران 598 وام مسکن به افراد واجد شرایط پرداخت شد. 
وی ادامه داد: در اجرای طرح سپاس، 16000 دیدار با حضور کلیه دستگاه های دولت صورت گرفت و همچنین تسهیلات اشتغال زایی به خانواده های شهدا به مبلغ 165 میلیارد تومان در قالب وام های خرد و خانگی پرداخت شد. از دیگر برنامه ها برگزاری یادواره های مختلف از جمله یادواره 400 شهید ایلِ خِزِر بود.
اسدی در ادامه خاطر نشان کرد: موضوع بازنشستگی جانبازان مطالبه گردید که در این طرح  403 نفر از این امتیاز برخوردار شدند، ساماندهی سه گلزار شهید، اجرای طرح های درمانی که تاکنون 2000 ایثارگر استان از مزایای لازم برخوردار شدند و برگزاری طرح های فرهنگی در سطح استان از برنامه های هفته دولت خواهد بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: در طول سال پیگیر مطالبات جانبازان و ایثارگران هستیم و این رویه کما فی سابق در هفته  دولت هم ادامه دار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha