کد خبر 213556
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

مرتضی اسدی در گفتگو با «حیات»:

برگ برنده تراکتور برابر الشارجه "پرشورها" هستند/ صعود از مرحله پلی آف دو از دسترس نیست

برگ برنده تراکتور برابر الشارجه "پرشورها" هستند/ صعود از مرحله پلی آف دو از دسترس نیست

کاپیتان اسبق تراکتور معتقد است این تیم شانس خوبی برای برتری در بازی امروز مقابل حریف اماراتی دارد.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت تیم فوتبال تراکتور در آستانه تقابل امروز این تیم با الشارجه امارات اظهار داشت: تراکتور امسال تیم خوبی بسته است و اگرچه نتوانسته در دو دیدار اول خودش در لیگ نتیجه بگیرد ولی من به این تیم خوشبین هستم. تراکتور تغییرات زیادی در بین بازیکنانش داشته و طبیعی است که برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داشته باشند و از شانس بدش در دو هفته اول به دو تیم مدعی برخورد کرد که آنها برخلاف تراکتور شاکله اصلی‌شان حفظ شده و تغییرات زیادی نداشتند. من فکر می‌کنم نتایج خوب تراکتور از هفته سوم شروع می‌شود و ادامه خواهد داشت و جای نگرانی نیست.

وی در مورد تقابل امروز تراکتور با الشارجه امارات هم توضیح داد: الشارجه از تیم‌های خوب فوتبال امارات است و مهره‌های سرشناس زیادی دارد و بازی مقابل این تیم کار سختی است. کلاً تیم‌های حاشیه خلیج فارس از لحاظ امکانات و هزینه با تیم‌های ما قابل مقایسه نیستند و دستمزد یک بازیکن آنها برابر با بودجه کل یک فصل یکی از تیم‌های ماست. با این حال تراکتور تیم خوب و قدرتمندی است و من فکر می‌کنم در بازی امروز این تیم اگر خودش باشد می‌تواند از سد الشارجه عبور کند و به مرحله گروهی صعود کند و خیلی به این بازی و این تیم خوشبین هستم.

پیشکسوت تراکتور در ادامه گفت: تراکتور بازیکنان با تجربه و خوبی در اختیار دارد که برخی از آنها در لیگ قهرمانان آسیا چند فصل سابقه بازی دارند و استفاده از این نفرات در بازی امروز می‌تواند منجر به این شود که تراکتور از لحاظ تجربه بازی در سطح لیگ قهرمانان آسیا ترکیب پخته‌تری را به میدان بفرستد و از این جهت شانس پیروزی‌اش از قبل بیشتر خواهد شد. به نظرم نفرات با تجربه ترکیب تراکتور در بازی امروز خیلی به کار این تیم خواهند آمد و نقش کلیدی ایفا می‌کنند.

اسدی در مورد امتیاز میزبانی تراکتور در بازی امروز هم خاطرنشان کرد: امتیاز میزبانی تراکتور در بازی امروز مهم‌ترین پوئن و امتیازی است که این تیم در اختیار دارد و حضور پرشورها در ورزشگاه یادگار می‌تواند پشت هر تیمی را بلرزاند و مطمئن باشید بازیکنان الشارجه به محض اینکه وارد زمین شوند وقتی این جو و این جمعیت را ببینند خودشان را می‌بازند. هواداران تراکتور و استقبالشان از این تیم در آسیا شهره خاص و عام شده است و همه تیم‌های آسیایی از تراکتور به واسطه هوادارانش واهمه دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha