کد خبر 213290
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

حامد عسکری همراه با «جاذبه» افق می‌آید

حامد عسکری همراه با «جاذبه» افق می‌آید

برنامه تلویزیونی «جاذبه» با اجرای حامد عسکری و با موضوع ارتباط معنوی و متفاوت اشخاص مختلف با اهل بیت(ع)، از این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ همزمان با شروع ماه صفر، ویژه برنامه تلویزیونی «جاذبه» با موضوع ارتباط معنوی و متفاوت اشخاص مختلف با اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع)، از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

در این برنامه، حامد عسکری به عنوان میزبان و مجری حضور دارد و با مهمانان، به گفت و شنود پیرامون همین مسئله، یعنی قصه‌های متفاوت آدم‌ها و ارتباط قلبی آنها با ائمه معصومین(ع) می‌پردازد.

قسمت نخست جاذبه، سر و سنگ نام دارد و مهمان آن، علیرضا صالحی است؛ در قسمت دوم با عنوان طعم گیلاس، فاطمه هوشینو بانوی ژاپنی که 20 سال قبل مسلمان شده است حضور خواهد داشت.

مجید کعبی مهمان قسمت سوم با عنوان نخل ایستاده است و دانش اقباشاوی از کارگردانان ایرانی هم در چهارمین قسمت با عنوان پای شط حضور دارد.

حامد عسکری همراه با «جاذبه» افق می‌آید

عنوان سه قسمت بعدی جاذبه که روی آنتن می‌رود، «صفرنامه» است و روایتی متفاوت از مسیر نجف تا کربلا را با حضور حامد عسکری به تصویر می‌کشد.

«جاذبه» با تهیه‌کنندگی حمیدرضا صابونی و کارگردانی محمد حمیدزاده، شنبه تا جمعه این هفته ساعت 20 روی آنتن شبکه افق می‌رود.

گفتنی است بازپخش این برنامه برای ساعت‌های 4:30 و 15:30 روز بعد در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha