کد خبر 213216
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

دستگیری سارقان به عنف از منزل یک شهروند در شمال پایتخت

دستگیری سارقان به عنف از منزل یک شهروند در شمال پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از منزل یک شهروند در شمال شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه در تحقیقات ابتدایی دریافتند؛ ابتدای مردادماه سال جاری ساعت ۲۲ سارقین در حالی که چاقو در دست داشتند، به قصد سرقت وارد پارکینگ منزل شاکی واقع در شمال شهر تهران می‌شوند و به طور اتفاقی شاکی به پارکینگ ساختمان وارد و با سارقان درگیر می‌شود؛ در همین حین مأموران کلانتری در محل حاضر شده و موفق به دستگیری ۲ نفر از سارقان شده ولیکن ۲ سارق دیگر موفق به فرار می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی تهران کارآگاهان بدواً از متهمان تحقیق و سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند، اما پس از ارائه مستندات و مدارک به طراحی نقشه و قصد ورود به منزل شاکی را اعتراف کردند که پس از درگیری با شاکی، در انجام سرقت ناکام ماندند.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی محل‌های تردد متهمان متواری را شناسایی کردند، عنوان کرد: کارآگاهان زبده اداره یکم پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه متهان متواری را در مرکز شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر را در یک مکان دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان متواری دستگیر شده پس از انتقال به این پایگاه صراحتاً به ارتکاب بزه انتسابی معترف شدند در پایان خاطرنشان کرد: با دستور قضائی هر ۴ سارق زورگیر پس از تحقیقات تکمیلی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha