کد خبر 218755
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند

سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: یک باند ۴ نفره از سارقان در پوشش مامور، دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال دادند که با درایت پلیس آگاهی زنجان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ محمد آدینه‌لو صبح امروز (۴ مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله ترانزیتی پارچه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان مشخص شد یک باند ۴ نفره از سارقان در پوشش مامور یک دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال داده‌اند.

آدینه‌لو تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های پیرامونی مسیر حرکت کشنده رصد و در کمتر از یک هفته مشخصات ۴ نفر سارق حرفه‌ای با سوابق متعدد کیفری محرز شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با احراز هویت سارقان محل اختفا کشنده و محموله پارچه در یک منزل متروکه در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی شده و در اقدامی غافلگیرانه ۴ نفر سارق به همراه یک قبضه سلاح، یک حلقه دستبند پلیسی و یک عدد پلاک جعلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله ترانزیتی ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مقام قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha