کد خبر 213205
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

امیر دریادار سیاری: برای تامین امنیت منطقه نیازی به حضور دیگران نداریم

امیر دریادار سیاری: برای تامین امنیت منطقه نیازی به حضور دیگران نداریم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: تجربه ثابت کرده است همانند عراق و افغانستان و ناامنی هایی که  امریکایی ها بوجود آوردند هر جایی که این کشور حضور داشته بیشتر سبب نا امنی شده است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با اقدام اخیر آمریکا برای ارسال ناوگروهی به خلیج فارس گفت: ما همیشه اعتقاد داشتیم و داریم که برای تامین امنیت منطقه به ویژه تنگه هرمز، که برخی مدعی هستند که امنیت ندارد، جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری نیروی دریایی ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح، همانگونه که تا به امروز  امنیت را برقرار کرده است از این پس هم برقراری امنیت را ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه برای تامین امنیت منطقه نیازی به حضور دیگران نداریم ادامه داد: تجربه ثابت کرده است همانند عراق و افغانستان و ناامنی هایی که  امریکایی ها بوجود آوردند هر جایی که این کشور حضور داشته بیشتر سبب نا امنی شده است.

امیر دریادار سیاری تاکید کرد: انها بر اساس تفکرات خودشان، گاهی فکر می کنند که می توانند در منطقه حاضر شوند و به تعبیری سبب ایجاد امنیت شوند ولی تاکید ما این است که امنیت منطقه برقرار بوده و طبق توانمندی که داریم میتوانیم خودمان امنیت منطقه را برقرار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha