کد خبر 213185
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش: 

شهدا پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرف هستند 

شهدا پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرف هستند 

حجت الاسلام والمسلمین جانمراد موسوی در دیدار با خانواده معزز شهید یحی‌پور گفت: شهدا طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت هستند. 

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ به نقل از روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید جانمراد موسوی، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی در دیدار با خانواده شهید والامقام علی‌ثاقب یحی‌پور از شهدای دوران دفاع مقدس ارتش گفت: یکی از برنامه های مهمی که همواره باید در راس کار هایمان باشد سرکشی و عیادت از خانواده معظم شهدا است. 
وی افزود: شهدا با لبیک به فرمان رهبر و مقتدای خویش و برای رسیدن به قرب الهی در دفاع از اسلام، انقلاب و این مرز و بوم، جان خود را که مهمترین سرمایه شان بود فدا کردند. 
حجت الاسلام موسوی مکتب اسلام را مکتب ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید آحاد جامعه اسلامی در تمام سطوح و زمینه ها حافظ انقلاب، دستاوردها و آرمانهای امام خمینی(ره) باشند و در راه پیروی از منویات مقام عظمی ولایت از هیچ کوششی دریغ نکنند. 
وی،  شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان را یکی از مهمترین عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی خواند و گفت: قطعا فرهنگ حاکم بر جوانان و ثمره خون شهدا موجب شده دشمنان جرات تجاوز به آب و خاک این کشو را نداشته باشند و در صورت لزوم جوانان حاظر در میدان با تاسی از آرمان‌های شهدا پیروز میدان خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha