کد خبر 213162
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

در مراسم تجلیل از آزارگان ارتش ایران؛ 

دهدار: ایران با اسرای عراقی با عطوفت و مهربانی رفتار می کرد/ راه شهدا را باید ادامه دهیم

دهدار: ایران با اسرای عراقی با عطوفت و مهربانی رفتار می کرد/ راه شهدا را باید ادامه دهیم

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ایران گفت: در جبهه باطل، دشمن با اسرای ایرانی شکنجه های روحی و روانی اعمال میکردند ولی در  جبهه حق یعنی ایران، نهایت عطوفت و مهربانی نسبت به اسرای عراقی داشت. 

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ مراسم تجلیل از آزادگان ارتش روز شنبه با حضور امیر دریادار سیاری و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دهدار، رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: به مناسبت روز ۲۶ مرداد ماه، روز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی، صحبت های خود را شروع میکنم و در تشریح این برنامه باید عرض کنم که ارزش زحمات و تلاش ها، مجاهدت ها، ایثار و فداکاری آزادگان از منظر قران بسیار بالاست و از سوی دیگر مجاهدت و ایثار یک اسیرِ شهید افتخاری برای ایرانیان است.

دهدار بیان کرد: هزینه تسلیم بسیار کمتر از  اسارت است ولی آنچه که با ارزش است ثبات قدم، مقاومت و یاد خداست.

وی ادامه داد: آزادگان عزیز ما، در بند دشمن بودند ولی خوار و ذلیل نبودند، اذیت شدند ولی مقاومت کردند زیرا روح شان حر و آزاد بود. دشمن در جنگ تحمیلی نهایت سفاکی،  ددمنشی و ستمگری خود را به کار برد تا اعترافی از ازادگان بگیرد  ولی موفق نمیشود زیرا اسیر ایرانی توکل به خدا دارند.

دهدار افزود:  در جبهه باطل، دشمن با اسرای ایرانی شکنجه های روحی و روانی اعمال میکردند ولی در  جبهه حق یعنی ایران، نهایت عطوفت و مهربانی نسبت به اسرای عراقی داشت. 

رییس اداره عقیدتی و سیاسی ستاد ارتش در پایان  گفت: ما باید راه شهدا را ادامه بدیم، و در تمامی عرصه ها به مصاف دشمن برویم و به وصایای شهدای عزیز عمل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha