کد خبر 213035
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

ملکی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

وقوع حریق در چهار انبار محصولات چوبی به مساحت ۱۵۰۰ متر

وقوع حریق در چهار انبار محصولات چوبی به مساحت ۱۵۰۰ متر

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران از کمک آتش نشانان تهرانی به آتش نشانان چهاردانگه برای اطفاء حریق چهار سوله صنعتی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات از وقوع حریق در چند باب سوله واقع در چهار دانگه خبر داد و گفت: ساعت ۶:۴۴ صبح امروز خبر وقوع یک حریق در چهار انبار محصولات چوبی به سامانه 125 آتش نشانی گزارش و  بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تخصصی مقابله با حریق‌های گسترده به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان تهرانی برای اطفا این چهار سوله صنعتی به کمک آتش نشانان چهاردانگه رفتند، افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که در یک محله صنعتی، چهار باب سوله صنعتی هر کدام به مساحت تقریبا ۱۵۰۰ متر با کاربری انبار نگهداری چوب و محصولات چوبی دچار حریق شده است.

وی با اشاره به اینکه حریق در دو سوله کاملا شعله ور شده بود و حتی سقف و دیواره‌ها را تخریب کرده بود، گفت: حریق در دو سوله دیگر نیز در حال توسعه بود که با کمک آتش نشانان از چند جهت مهار شد و در حال حاضر بخش زیادی از اطفاء اولیه و شعله زنی انجام شده است.

ملکی خاطر نشان کرد: پس از پایان عملیات اطفا، لکه‌گیری آغاز و محل تحویل همکارانمان در آتش نشانی اسلامشهر و چهاردانگه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha