کد خبر 212640
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

انتصاب مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران به سمت مسئول امور ایمنی و آتش نشانی ستاد اربعین حسینی(ع) کشور

انتصاب مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران به سمت مسئول امور ایمنی و آتش نشانی ستاد اربعین حسینی(ع) کشور

قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران طی حکمی به سمت مسئول امور ایمنی و آتش نشانی قرارگاه های درون و برون مرزی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) کشور منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، در آستانه سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان و برگزاری مراسم راهپیمایی با حضور مشتاقان و زائران حرم حضرت سیدالشهدا(ع)، قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران طی حکمی از سوی رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) به سمت مسئول امور ایمنی و آتش نشانی قرارگاه های درون و برون مرزی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) کشور، منصوب شد.
در متن این حکم آمده است؛

جناب آقای قدرت اله محمدی

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، به استناد حکم شماره 55774 تاریخ 1402.3.23 وزیر محترم کشور، نظر به تعهد و تجارب جنابعالی در ارائه خدمت شایسته به زائران و سوگواران حضرت اباعبداله الحسین(ع)، به موجب این حکم به عنوان "مسئول امور ایمنی و آتش نشانی قرارگاه های درون و برون مرزی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) کشور" منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال نسبت به برنامه ریزی مناسب و جامع در چارچوب شرح وظایف محوله و اجرای دقیق آن ها با همکاری شهرداری ها و نهادهای تعیین شده در ساختار کمیته خدمات شهری، تلاش و اهمیت لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورید.
توفیق شما را در این خدمت و مسئولیت مقدس از ایزد منان خواستارم. اجرکم عنداله

حسین نظری

رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha