کد خبر 212293
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

بلیت اتوبوس برای مسیر تهران-مهران با نرخ مصوب ۵۰۰ تا ۶۸۰ هزار تومان اعلام شد

بلیت اتوبوس برای مسیر تهران-مهران با نرخ مصوب ۵۰۰ تا ۶۸۰ هزار تومان اعلام شد

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس برای مسیر تهران_ مهران با نرخ مصوب ۵۰۰ تا ۶۸۰ هزار تومان از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، داریوش باقرجوان گفت: فروش اینترنتی بلیت‌های اتوبوس برای سفرهای اربعین از ۲۷ مرداد همزمان با اول ماه  صفر  آغاز و تا ۲۷ شهریور ادامه دارد و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زیرساخت‌های لازم برای فروش بلیت‌های اتوبوس و همچنین رفاه مسافران فراهم کرده است.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری، از امروز سرویس‌ها برای تهران - مهران که بیشترین مسیر درخواستی برای مسافران اربعین است با نرخ مصوب ۵۰۰ تا ۶۸۰ هزار تومان که  تمامی نرخ‌ها از طریق بنر در پایانه‌ها نصب شده به مسافران فروخته می‌شود.

او می‌گوید:  این نرخ براساس مصوبه  ستاد اربعین در نظر گرفته شده و نرخ مصوبی است که از طریق تابلو و بنر در تمامی پایانه‌ها نصب شده و  این نرخ‌ها براساس تعداد صندلی  و ناوگان ایرانی و یا استیجاری از کشورهای خارجی است و نرخ‌ها براساس کیفیت‌ها متفاوت است.

باقرجوان توضیح داد: سازمان راهداری از امروز پیش فروش بلیت‌ها را آغاز کرده و تمامی برنامه ریزی‌های لازم برای رفت و یا برگشت زائران از طریق افزایش درخواست انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha