کد خبر 215050
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

قیمت بلیت اتوبوس به سمت مرزهای عراق کاهش می‌یابد

قیمت بلیت اتوبوس به سمت مرزهای عراق کاهش می‌یابد

قیمت بلیت اتوبوس از سراسر ایران به سمت مرزهای عراق از امروز کاهش می‌یابد؛ این خبری است که دبیر ستاد اربعین و رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ قلیزاد در بخش خبری سلام خبرنگار رسانه ملی گفت: بر اساس تصمیم مقام عالی وزارت مبنی بر تسهیل گری زائرین برای زیارت، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور تصمیم گرفته شد که  از امروز بلیت اتوبوس ها را بیش از ۳۲ درصد کاهش از مبدا تهران داشته باشیم.

او گفت: اتوبوس های vip که قیمت شان ۷۵۰ تومان بود با قیمت ۵۰۰ هزار تومان اتوبوس های ۳۵ نفری قبلا ۵۸۵ هزار تومان بود که هموطنان می توانند با ۴۰۰ هزار تومان سفر کنند

دبیر ستاد اربعین و رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: همچنین اتوبوس های کلاسیک ۴۴ نفر که با قیمت ۴۵۰ هزار تومان بود از امروز با ۳۵۰ هزار تومان می توانند خریداری کنند.

او گفت: ما با آغاز ماه صفر و اربعین پیش فروش بلیت ها را از طریق سکوهای اینترنتی آغاز کردیم و در حال حاضر هم بلیت اتوبوس به فور برای مرزهای غربی کشور است و جای هیچ نگرانی نیست.

قلیزاد گفت: از ابتدای ماه صفر سرویس های برنامه ریزی شده را تا ۱۵ شهریور را از طریق اپلیکیشن ها به فروش رساندیم و همچنین در بازده ۴۸ ساعته مجدد بلیت ها شارژ می‌شود.

به گفته دبیر ستاد اربعین و رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، در حال حاضر هیچ نیازی به پایانه های خرید بلیت اتوبوس نیست و هموطنان می توانند از طریق اپلیکیشن ها بلیت خود را خریداری کنند.

او گفت: همچنین با توجه به موج برگشت،نرخ مصوب قبلی بلیت برگشت هم به فروش می رسد به طوری که اتوبوس های vip،با قیمت ۷۵۰ هزار تومان،اتوبوس ۳۲ نفر ۵۸۰ هزار تومان است.

قلیزاد با اشاره به موج بازگشت زائرین از مرز  گفت تمهیدات ویژه ای در این خصوص در نظر گرفته شده است و خوشبختانه کمبود اتوبوسی در مرزها برای بازگشت نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha