کد خبر 211558
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

بلیت رایگان مشهد برای مسافران پرواز تأخیرخورده نجف-تهران

بلیت رایگان مشهد برای مسافران پرواز تأخیرخورده نجف-تهران

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به مسافران پرواز شماره ۵۳۱۸ مسیر نجف به تهران هما که در روز 11 مرداد با تأخیر انجام شد، بلیت رایگان رفت و برگشت مشهد اعطا می‌شود.

‌به گزارش گروه اقتصادی حیات، حسام قربانعلی،‌ با اشاره به تاخیر پرواز نجف- تهران به شماره ۵۳۱۸ اظهار داشت: بامداد امروز و با دستور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جلسه اضطراری درباره تاخیر اخیر در مسیر نجف به تهران برگزار شد و همه معاونت‌ها و اداره های درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور پاسخگو بودند.

وی گفت: با توجه به این‌که همه مسافران این پرواز زائران عتبات عالیات هستند، با دستور مدیرعامل ایران‌ایر مقرر شد به همه مسافران بلیت رفت و برگشت در مسیر مشهد مقدس اعطا شود.

قربانعلی ادامه داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به پاسخگوی به درخواست همه مسافران می‌داند و امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر و مجدانه از بروز پیشامدهای اینچنینی، هر چند غیرقابل پیش‌بینی است، جلوگیری کنیم.

بنابراین گزارش پرواز شماره ۵۳۱۸ ‌شرکت هواپیمایی ایران‌ایر قرار بود روز چهارشنبه 11 مرداد ساعت 17:35 ‌از نجف به مقصد تهران حرکت کند که با حدود 9 ساعت تأخیر، ساعت 2 بامداد روز بعد انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha