رئیس شورای شهر تهران گفت: منابع رایگانسازی مترو و بی.آر.تی. میتوانست صرف خرید 200 اتوبوس شود.
با تصویب لایحه دو فوریتی در شورای شهر تهران، مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد.
سخنگوی شهرداری تهران از ورود ۵۱ اتوبوس BRT به پایتخت در هفته آینده خبر داد و گفت: همچنین در هفته پیش رو پروژه آزاد راه شوشتری به بهرهبرداری میرسد.