کد خبر 211456
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

اعتراف سارقان سابقه دار به دزدی از بازیگر سینما

اعتراف سارقان سابقه دار به دزدی از بازیگر سینما

سارقان گردنبند بازیگر سینما و تلویزیون از سوی مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ کارگاه سعید دالوند؛ رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز قبل اقدام به سرقت گردنبند علیرام نورایی؛ بازیگر سینما و تلویزیون کرده بودند، گفت: روز چهارشنبه 11 مردادماه، مأموران کلانتری 101 تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدامی آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: افراد دستگیر شده، برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند؛ در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار مشخص شد که این دو به‌نام‌های آرش و اشکان از سارقین زورگیر و سابقه‌دار هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت‌های مجعول برای خود کرده بودند. متهمان در کمتر از چند ساعت و با جمع‌بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به اعترافات بدست آمده از متهمین، روز پنجشنبه علیرام نورایی به‌همراه همسرش برای شناسایی متهمین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده و بلافاصله پس از مواجهه حضوری با متهمین، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha