کد خبر 210247
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

تخصیص زمین برای ۵۰۶ خانوار متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌غربی

تخصیص زمین برای ۵۰۶ خانوار متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این استان در طرح قانون جوانی جمعیت فعال بوده و تاکنون برای ۵۰۶ متقاضی تخصیص زمین انجام داده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید محسن حمزه‌لو اول مرداد در جلسه قرارگاه مسکن اظهارکرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکنون ۹۳۹ خانوار مشمول این قانون، در آذربایجان‌غربی شرایط دریافت زمین رایگان را دارند.

وی افزود: تاکنون برای یک هزار خانوار واجد شرایط تامین قطعه زمین مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای متقاضیان  واجد شرایط در آذربایجان‌غربی، انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: از متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌غربی که تخصیص زمین برای آنها انجام شده است، ۴۳۶ خانوار در ارومیه، ۴۰ خانوار در مهاباد، ۲۰ خانوار در خوی و ۱۰ خانوار در چالدران قرار دارند.

حمزه‌لو افزود: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

وی ادامه داد: متقاضیان دارای ۴ فرزند، برای نام نویسی جهت دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha