کد خبر 210121
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

پلیس اسلامشهر اراذل و اوباش را نقره داغ کرد

پلیس اسلامشهر اراذل و اوباش را نقره داغ کرد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۲۰ قبضه سلاح سرد و ۲ قبضه اسلحه گرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ محمدرضا علیزاده روز شنبه در این باره گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران موفق به دستگیری ۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد کلت کمری، دو عدد خشاب، ۱۰ عدد تیر جنگی، یک عدد اسلحه شکاری شده و ۱۲ نفر خرده فروش، ۸ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، یادآور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha