کد خبر 216361
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با کشف ۶۳ فقره سرقت در ورامین

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با کشف ۶۳ فقره سرقت در ورامین

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور نقاط آلوده و جرم‌خیز با کشف ۶۳ فقره انواع سرقت و دستگیری ۴۷ سارق از ابتدای شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛جعفر شمس بیرانوند ظهر یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مطالبات مردمی و ارتقای امنیت اجتماعی محله محور ، طرح های پاکسازی با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری های شبانه روزی ، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی ، از ابتدای شهریور ماه در سراسر شهرستان اجرا شد. 

وی افزود: دستگیری ۴۷ نفر سارق و کشف ۶۳ فقره سرقت ، دستگیری ۲۰ خرده فروش مواد مخدر ، ۲۴ معتاد متجاهر به همراه کشف بیش از ۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ تن از ارازل و اوباش از نتایج این مرحله از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان سخنان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تا فراهم شدن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha