کد خبر 210081
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

آرامش برای مخلان نظم و امنیت نمی‌گذاریم

آرامش برای مخلان نظم و امنیت نمی‌گذاریم

جانشین فرماندهی کل فراجا گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته مقتدر است و هیچ آرامشی برای مخلان نظم و امنیت در جامعه نمی‌گذارد و با آنها قاطعانه برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مراسم تشییع سروان "مهدی امینی مهر" و ستوان یکم "سیروس درخشان فر"که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در حوالی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند، صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد .
سردار سرتیپ قاسم رضایی جانشین فرماندهی کل فراجا در این مراسم ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار، اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در تشییع شهیدان نیروی انتظامی به همه نشان داد که انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن زنده است و راه شهیدان تا آخر ادامه دارد.

وی به اهمیت حضور مردم در میادین مختلف دفاع از انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: همواره توطئه دشمنان انقلاب اسلامی و اقدامات خبیثانه اشرار، دشمنان، هنجارشکنان با حضور به‌موقع و هوشمندانه مردم در نطفه خنثی شد.

سردار رضایی تاکید کرد: حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد که این مردم همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت پیش قدم هستند و مردم شهید پروری هستید.

وی شهادت شهیدان امینی‌مهر و درخشان‌فر را به خانواده‌ آنها تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: پدر و مادر و فرزندان هر دو شهید ما را شرمنده کردند و به ما درس ایثار، استقامت، شجاعت و بصیرت دادند.

جانشین فرماندهی کل فراجا گفت: فراجا امروز از گذشته مقتدرتر و استوارتر است و وظیفه خود را به خوبی انجام خواهد داد و استکبار جهانی، اشرار و هنجار شکنان عفاف و حجاب بدانند که ما در مقابل آنها خواهیم‌ ایستاد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه فرزندان شما مردم در نیروی انتظامی مقتدرانه پاسخ محکمی به قاچاقچیان دادند گفت: نیروهای انتظامی استان به قاچاقچیان‌ امان نداد و در کمتر از دو ساعت قاتل شهدای نیروی انتظامی استان را به هلاکت رساند.

سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه شهادت آنها داغی است که بر دل ما خواهد ماند، اضافه کرد: مجموعه انتظامی استان با اقتدار کامل در کنار مردم، مقابل هنجارشکنان می‌ایستد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha