کد خبر 210080
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

بیانیه تشکلهای شاهد و ایثارگر در خصوص اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم؛

برخی کشورها بدنبال راه انداختن جنگ ادیان و تمدن ها هستند

برخی کشورها بدنبال راه انداختن جنگ  ادیان و تمدن ها هستند

تشکلهای شاهد و ایثارگر کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حرکت غیرانسانی و ضد دینی کشور سوئد در حمایت از هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم تاکید کردند برخی کشورها به دنبال راه انداختن جنگ ادیان و تمدن ها هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ در بیانیه تشکلهای شاهد و ایثارگر کشور تصریح شده است: امروز این حرکت ضد بشری روح و جان مسلمانان دنیا را بدرد آورده و همه آزادگان و دینداران دنیا نیز این اقدام کشور سوئد را تقبیح و سرزنش می کنند و تکرار این حرکت نیز نشان از عمق دشمنی و ستیزه جویی زمامداران کشور سوئد با کتاب آسمانی مسلمانان دارد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: این عمل جنون آمیز و گستاخانه برنامه ریزی شده بوده و در حالی رخ می دهد که این کشورها مدعی توسعه یافتگی ، احترام به حقوق بشر و پیروان ادیان هستند و این اقدام ، چهره دروغین حقوق بشر غربی و استانداردهای دوگانه آنها را به وضوح نشان می دهد.

تشکلهای شاهد و ایثارگر، ضمن محکوم کردن این اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات کشور سوئد خاطرنشان می کند مسئول مستقیم عواقب و پیامدهای غیرقابل جبران اینگونه اعمال شنیع در نفرت پراکنی ، محرک خشونت و شکاف بین ادیان ، مقامات کشور سوئد هستند و در صورت عدم مجازات عامل و عاملین این اقدام بایستی عواقب آنرا بپذیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha