کد خبر 209975
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

نکونام فکری برای جانشینی قایدی و محبی داشته باشد/ حفظ حسینی اقدام خوبی بود

نکونام فکری برای جانشینی قایدی و محبی داشته باشد/ حفظ حسینی اقدام خوبی بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت حال حاضر این تیم صحبت کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: برخلاف خیلی‌ها که فکر می‌کنند اوضاع استقلال خیلی نابسامان است من این عقیده را ندارم و به نظرم شرایط استقلال خیلی هم بد نیست. در خط دروازه به نظرم با اینکه استقلال به دنبال گزینه دیگری بود ولی حفظ حسینی را به فال نیک می‌گیرم. 

وی افزود: حسینی سرمایه استقلال است و سال‌ها زحمت کشیده و رویش سرمایه‌گذاری شده تا به اینجا رسیده است و نباید به خاطر عملکرد یک فصل او را کنار گذاشت. ضمن اینکه عملکرد فصل قبل او آنقدرها هم ضعیف نبود و اشتباهات دفاعی خیلی بیشتر از اشتباهات خط دروازه بود. 

پیشکسوت فوتبال در ادامه توضیح داد: در مورد خط دفاع هم به نظرم آمدن سهرابیان و سلیمی که از مدافعان خوب فوتبال ایران هستند اتفاق جالبی بود و در کنارش تمدید مرادمند هم خیال نکونام را از این پست راحت کرد. اگر عارف غلامی هم تمدید کند اوضاع بهتر هم خواهد شد. در کناره‌های دفاع هم بازیکنان تیم حفظ شدند و این اتفاق جالب توجهی است. از نظر من استقلال در دفاع مشکل خاصی ندارد. 

فریبا در ادامه گفت: در خط هافبک هم نفرات سال قبل حفظ شدند و جا دارد ۱-۲ بازیکن خلاق جذب شود و هنوز باشگاه فرصت برای انجام این کار در اختیار دارد. تنها مورد نگران کننده در این میان جدایی محبی و قایدی است که وزنه‌های تیم در خط حمله محسوب می‌شدند و نبود آنها مشکل بزرگی می‌تواند برای فصل جدید باشد. 

وی افزود: نکونام باید برای خط حمله تیمش و چینش آن در نبود این دو بازیکن باید فکری بکند. استقلال باید در خط حمله بازیکن جذب کند و حضور ارسلان مطهری به تنهایی کافی نیست. مهرداد محمدی قابلیت بازی به عنوان وینگر را دارد و بازیکن خوبی هم هست ولی در کل استقلال در خط حمله بازیکن با کیفیت نیاز دارد و اگر جذب نشود به مشکل خواهد خورد. 

فریبا در پایان یادآور شد: یک نکته دیگر هم مربوط به جذب گلر دوم است و استقلال باید در کنار حفظ حسینی به فکر جذب یک گلر دیگر هم باشد تا با هم رقابت کنند و اگر در چند بازی مشکلی برای حسینی پیش آمد بتوانند از او استفاده کنند. پس جذب یک گلر و دو مهاجم برای استقلال باید در اولویت باشد و اگر این اتفاقات رخ دهد می‌توان گفت استقلال نقل و انتقالات موفقی داشته است و در غیر این صورت کارش به مشکل خواهد خورد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha