کد خبر 209934
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

مدیرعامل انجمن ایثارگران پیرو ولایت در گفتگو با «حیات»:

شبکه ملی ایثارگران خواست همه ایثارگران نیست/ ما مخالف اطلاعیه های تجمع علیه بنیاد شهید هستیم

شبکه ملی ایثارگران خواست همه ایثارگران نیست/ ما مخالف اطلاعیه های تجمع علیه بنیاد شهید هستیم

مدیرعامل انجمن ایثارگران پیرو ولایت با اشاره به اینکه شبکه ملی ایثارگران خواست همه ایثارگران نیست، افزود: در این شبکه گاها اخباری منعکس می شود که حذف می شود و سبب ایجاد تردید میان اعضا می شود.

اصغر فرنیان جانباز 60 درصد و مدیرعامل انجمن ایثارگران پیرو ولایت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با بیان اینکه در مهرماه سال 59 در عملیات ثامن الائمه دچار جراحات از ناحیه سر، سینه، کتف، کمر، پا و موج انفجار به درجه رفیع جانبازی نائل آمدم، گفت: از زمانی که انقلاب آغاز شد در کمیته ها فعالیتم را آغاز و با وقوع قائله کردستان در کنار سید مجتبی هاشمی، سید رحیم صفوی و شهیدان صیاد شیرازی و مصطفی چمران در عملیات های متعددی حضور یافتیم.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی گفت: با آغاز جنگ تحمیلی در شهریورماه سال 59 ما از طرف زندان قصر و با دستور صادق خلخالی وارد جنوب و مرز شلمچه شدیم. در 43 روز ابتدایی جنگ در خرمشهر حضور داشتم که نهایتا پس از سقوط خرمشهر در هتل کاروانسرای آبادان مستقر شدم.

فرنیان ادامه داد: در هتل کاروانسرای آبادان در کنار سید مجتبی هاشمی و شهید چمران بودم و نهایتا در 5 مهرماه همان سال در عملیات آزادسازی آبادان مجروج و به بیمارستانی در تهران منتقل شدم. 

این جانباز 60 درصد مطرح کرد: پس از بهبود وضعیت و با پایان یافتن جنگ تحمیلی شاهد فعالیت ها در فضای مجازی شدم تا جایی که حضرت آقا در فرمایشاتی اعلام کردند "اگر من در رهبری نبودم در فضای مجازی فعالیت می کردم". 

این قهرمان تیراندازی ایران با بیان اینکه این جمله حضرت آقا بسیار در من تاثیرگذار بود، تصریح کرد: مشغول به ادامه تحصیل شدم و پس از اخذ چند مدرک متعدد در نهایت موفق به کسب دکتری علوم سیاسی و جامعه شناسی سیاسی شدم و به علت تاکید رهبر انقلاب، پایان نامه خود را با موضوع نقش فضای مجازی بر کاهش خشونت بین جوانان ارائه دادم.

مدیرعامل انجمن ایثارگران پیرو ولایت گفت: 20 سال در مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی که از اولین احزاب تشکیل شده بود در سمت های مختلف حضور داشتم و سپس کانون ایثارگران پیشکسوت را به تاسیس رساندیم.

وی با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی و موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: از این رو انجمن ایثارگران پیرو ولایت را تاسیس کردم.

ایثارگران به عنوان شناسنامه های انقلاب اسلامی شناخته می شوند

فرنیان با اشاره به بیانیه منتسب به شبکه ملی ایثارگران و نقش عده ای پدرخوانده در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: من همواره نظرات  و بیانیه های شبکه ملی ایثارگران را مورد رصد قرار میدهم اما به اعتقاد من ما باید بتوانیم از طریق نامه نگاری ها و گفتمان پیشنهادات و انتقاداتمان را مطرح کنیم. 

مدیرعامل انجمن ایثارگران پیرو ولایت با بیان اینکه کف خیابان به هیچ عنوان راه مناسبی برای بیان نظرات و انتقادات نمی باشد، افزود: ایثارگران به عنوان شناسنامه های انقلاب اسلامی شناخته می شوند و با حرکت های اعتراضی اینچنینی که اخیرا شاهد آن بودیم این اجازه را به دشمنان و کشورهایی نظیر اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا می دهیم که چهره نظام را مخدوش کنند و اعتراضات جامعه ایثارگران را به حرکت های ضد انقلابی نسبت می دهند.

این جانباز 60 درصد با اشاره به اینکه اقداماتی این چنینی به هیچ عنوان صحیح نبوده، گفت: باید انتقادات خود را نه از کف خیابان بلکه در بستر گفتمان، نامه نگاری و تعامل پیش ببریم. چراکه با این جو ها و شانتاژ دشمنان انقلاب اسلامی از ما سوء استفاده می کنند.

وی ادامه داد: هیچ برخورد و رفتار نامناسب یا شلیک گاز اشک آور مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به وقوع نپیوست.علی ایحال در این برهه از زمان که گرانی بیداد میکند و معیشت جانبازان به سختی می گذرد، اقداماتی از این دست هیزم ریختن در آتش دشمن است و باید تا می توانیم از طریق گفتمان مسائل را پیش ببریم.   

شبکه ملی ایثارگران خواست همه ایثارگران نیست

مدیرعامل انجمن ایثارگران پیرو ولایت با بیان اینکه ما همیشه حامی دکتر قاضی زاده هاشمی هستیم، اشاره کرد: ایشان همیشه پاسخگوی ما بوده و با اخلاق هستند. من از ریاست بنیاد شهید همواره رضایت داشته و معتقدم اگر رهبری فردی را قبول می کند ما نیز به عنوان پیروانشان آن فرد را قبول کنیم.

فرنیان با اشاره به اینکه شبکه ملی ایثارگران خواست همه ایثارگران نیست، افزود: در این شبکه گاها اخباری منعکس می شود که حذف می شود و سبب ایجاد تردید میان اعضا می شود. چراکه همه افراد به دنبال صحت و سقم خبر نمی روند، چون فکر میکنند سایت ایثارگری است و اخبار آن نیز صحیح است.

این جانباز 60 درصد خاطر نشان کرد: ما مخالف اطلاعیه های تجمع علیه بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم. افرادی که قصد اخذ غرامت جنگی دارند باید بررسی و مطالعه بیشتری انجام دهند و امور خود را از طریق وزارت خارجه پیگیری کنند. مطالبه گری درست و به حق خوب است اما اینکه در کف خیابان مطالبه گری انجام دهیم کار صحیحی نیست. 

وی با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند مطالبه گر باشید و از من هم مطالبه کنید اظهار کرد: مطالبه گری باید به حق و درست باشد، مطالبه گر نباید باعث شود ما در چشم دشمن بلد شویم چراکه من اگر با حرف حضرت آقا لج کنم انگار با ایشان لج کرده ایم.کاش همه ملت ایران متوجه شوند که باید پشت حضرت آقا باشیم، چراکه حتی تن اسرائیل نیز از شنیدن سخنان ایشان به لرزه می افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha