کد خبر 210138
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «حیات»:

جامعه ایثارگری اجازه سو استفاده به برخی را نمی دهد/ ایثارگران پرچمدار دفاع و حفاظت از کشورمان هستند

جامعه ایثارگری اجازه سو استفاده به برخی را نمی دهد/ ایثارگران پرچمدار دفاع و حفاظت از کشورمان هستند

احمد راستینه هفشجانی گفت: اگر عده ای دلخوش شده‌اند که با سو استفاده از برخی اتفاقات واعتراضات جامعه ایثارگری، به دنبال حاشیه سازی و ایجاد هزینه برای کشور هستند، خطای بزرگی کرده اند زیرا جامعه ایثارگری اجازه چنین خطایی را به این افراد نمی دهند.

احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ گفت: جامعه ایثارگری جامعه ایست که هزینه های زیادی را برای نظام و انقلاب داده است بنابراین، باید قدر ارزش های خود را بدانیم.

وی عنوان کرد: جامعه ایثارگری پرچم دار دفاع از وطن، ناموس و حراست از اندیشه بلند انقلاب اسلامی است. در روزگار سختی که دشمن به کشورمان حمله کرد، جامعه ایثارگری با ایستادگی در برابر تجاور دشمن، از خاک میهمن مان حراست کرده و وجود خود را برای پیشرفت انقلاب اسلامی فدا کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: ما تردیدی نداریم که ایثارگران عزیز ما، با تعقل و با نگاه منطقی به وضعیت کشور و نگرشی درست که نشات  گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است باز هم پرچمدار دفاع و حفاظت از ایران عزیزمان خواهند بود.

وی تاکید کرد: اگر عده ای دلخوش شده اند که با سو استفاده از برخی اتفاقات واعتراضات جامعه ایثارگری به دنبال حاشیه سازی و ایجاد هزینه برای کشور هستند، خطای بزرگی کرده اند زیرا جامعه ایثارگری اجازه چنین خطایی را به این افراد نمی دهند.

راستینه در پایان خاطرنشان کرد: ایثارگران ما خودشان پیش قراولان حراست و حمایت از کشور و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی ما هستند و باید بدانیم همه پیشرفت ها و امنیت امروز ما مرهون ایثارگری ها و شهادت های  این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha