کد خبر 209915
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با «حیات»:

مطالبه گری ایثارگران باید در چهارچوب قانون باشد/ تحت تاثیر فضای رسانه ای، کسی را قضاوت نکنیم

مطالبه گری ایثارگران باید در چهارچوب قانون باشد/ تحت تاثیر فضای رسانه ای، کسی را قضاوت نکنیم

جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: قبول دارم که  مطالبه گری ایثارگر باید در چهارچوب قانون باشد و نباید رفتاری داشته باشند که مورد سوء استفاده قرار بگیرد، مسئولین ما نیز نباید خدمت رسانی ضعیفی داشته باشند تا صدای این عزیزان بلند شود.

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ با تاکید بر اینکه کسی مستحق‌تر از ایثارگران صاحب این مملکت نیست، افزود: قبول دارم که مطالبه گری ایثارگران باید در چهارچوب قانون باشد و نباید رفتار داشته باشند که مورد سوء استفاده قرار بگیرد، مسئولین ما نیز نباید خدمت رسانی ضعیفی داشته باشند تا صدای این عزیزان بلند شود.

وی بیان کرد: ما ۸ سال درگیر جنگ فرسایشی بودیم که هم منابع مالی و شهدای زیادی را تقدیم میهن کردیم الان باید رسیدگی به وضعیت ایثارگران جزو اولویت‌های اساسی کشور باشد.

ضرورت با همفکری و تعامل ایثارگران با مسئولین برای حل مشکلات 

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  به عنوان یک مسئول از ایثارگران خواهش دارم چون صاحب این نظام و مملکت، ایثارگران هستند اگر ما جایی ضعف یا کم کاری داریم به ما کمک کنند و با تعامل و همفکری مشکلات را حل کنیم در شرایطی که کشور دچار تحریم و درگیر مشکلات اقتصادی است و همه بخش‌های اقتصادی تحت فشار هستند انتظار ما از جامعه ایثارگری این است همانند ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمن سینه سپر کردند، امروز  برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن به ما کمک کنند زیرا انتظارمان از جامعه ایثارگری فراتر از مردم عادی است.

 وی گفت: مجلس شورای اسلامی به ویژه مجلس دهم برای پیگیری حقوق ایثارگران کارهای ارزشمندی انجام داد ولی خدمات ما در قبال کارهایی که این عزیزان برای ما در طول ۸ سال دفاع مقدس انجام دادند کم است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: نظام خدمات زیادی را برای این عزیزان در خصوص اشتغال، مسکن و ... انجام داده است و ما نیز در مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی برای حمایت از این عزیزان در رابطه با برقراری حقوق رزمندگان انجام دادیم و هر زمان هر طرحی در رابطه با ایثارگران بوده با جان و دل قبول و انجام دادیم ولی لازم است که پیگیری‌های وضعیت ایثارگران را افزایش دهیم.

تحت تاثیر فضای رسانه ای، کسی را قضاوت نکنیم

رحیمی جهان آبادی در رابطه با انتشار اخباری حول محور عملکرد رئیس بنیاد شهید توسط برخی تشکل ها با بیان اینکه کسی اگر حرفی می زند باید مستند باشد وگر نه تحت تاثیر فضای رسانه ای نباید قضاوتی در مورد کسی داشته باشیم گفت: قبول داریم که کم کاری مسئولین در بخش های اقتصادی سبب اعتراض ایثارگران شده است ولی ایثارگران صاحبان این کشور هستند و باید رفتاری فراتر از مردم عادی از خود نشان دهند و با تعامل به مسئولین برای حل مشکلات کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha