کد خبر 209856
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره):

هفت هزار نخبه مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

هفت هزار نخبه مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هفت هزار نخبه زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند و از خدمات ویژه آن بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سیدمرتضی بختیاری روز چهارشنبه در همایش نخبگان زیر پوشش کمیته امداد خراسان‌شمالی اظهار کرد: اشتغال از مهمترین نیازهای مددجویان نخبه است که رفع آن از اولویت های کمیته امداد است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش می کند تا با همکاری دستگاه های اجرایی زمینه های اشتغالزایی این افراد را فراهم کند.

بختیاری تصریح کرد: توسعه کشور در گرو حمایت از نخبگان است و افتخار کمیته امداد امام خمینی(ره) این است که از افراد نخبه و توانمند حمایت می کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه ایده های خلاقی، ظرفیتی برای اشتغالزایی است، گفت: حمایت از نخبگان و تعامل بین واحدهای فرهنگی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) از برنامه‌های محوری است که در سال‌های اخیر با جدیت بیشتری دنبال می شود.

بختیاری با بیان اینکه ۳۸۴ نخبه در خراسان شمالی زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند، خاطرنشان کرد: ۱۰۴ نفر از مددجویان دانش آموز خراسان شمالی در آزمون کنکور سراسری سال (۱۴۰۱-۱۴۰۲) پذیرفته شدند.

هم اکنون ۱۳ هزار و ۹۱۸ دانش آموز نیازمند، ۶۹۵ دانشجو و ۶۲ طلبه زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون و ۱۱ نفری، ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

شرکت در مراسم آیین خودکفا شدگان مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)، افتتاح ساختمان کمیته امداد بخش مرزی جرگلان، شرکت در همایش نخبگان تحت حمایت و حضور در همایش تجلیل از نیکوکاران خراسان شمالی از برنامه های سفر ۲ روزه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به این استان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha