کد خبر 209852
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

مواکب اربعین در استان ایلام بر اساس نیاز و میزان تردد زوار جانمایی شده است

مواکب اربعین در استان ایلام بر اساس نیاز و میزان تردد زوار جانمایی شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به طراحی جدید برای جانمایی مواکب در اربعین امسال، گفت: جانمایی مواکب اربعین در این استان بر اساس نیازمندی ها و میزان تردد زوار طراحی شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در نشست با موکب داران اربعین در استان ایلام، اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای هوا، تغییراتی در خدمات دهی مواکب اربعین و به خصوص مسیرهای پایانه مرزی مهران پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: ایام اربعین حسینی سال جاری، مواکب در مسیرهای پر تردد به خصوص پارکینگ ها، با توجه به گرمای هوا امسال افزایش خدمات خواهند داشت.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه نقش خدمات رسانی مواکب امسال باید پررنگ تر از سال گذشته باشد، افزود: برنامه ریزی لازم برای شناسایی ظرفیت‌های مواکب استان برای افزایش خدمات رسانی در حال انجام است.

حسنی گفت: با توجه به گرمای هوا، ایستگاه های مخصوص توزیع آب در مواکب در نظر گرفته شده تا زائران با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

وی یادآور شد: برنامه ریزی های لازم برای خدمات دهی مواکب در زمان اوج تردد زائران باید به گونه ای باشد که مشکلی در خدمات رسانی به وجود نیاید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره نقش مهم و کلیدی موکب داران در اربعین، گفت: تلاش مسئولان این است اربعین مردمی برگزار شود.

فعالیت ۲۱۸ موکب در استان ایلام برای اربعین

رئیس توسعه و بازسازی عتبات عالیات ایلام نیز در این نشست با اشاره به فعالیت ۲۱۸ موکب در استان برای ایام اربعین، گفت: از این تعداد ۶۸ موکب در مهران فعالیت دارند.

قاسم حقیقت عنوان کرد: ۵۱ موکب نیز از طرف استان های معین در مرز مهران فعالیت دارند.

وی گفت: برنامه ریزی برای خدمات رسانی گسترده از سوی مواکب در سراسر استان انجام شده است.

 بیش از ۶۰ درصد از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از مرز مهران تردد می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha