کد خبر 209855
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری معارفه شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری معارفه شد

 در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی از زحمات حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی، مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل و حجت‌الاسلام باقر مختاری به عنوان مسئول جدید این حوزه منصوب شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله رحمانی‌مهر مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ۲۸ تیرماه در آیین معارفه مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری  با تأکید بر اینکه  سازمان جهاد کشاورزی در تحقق شعار سال یعنی مهارم تورم و رشد تولید  وظیفه مستقیم بر عهده دارد، بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی، وظیفه تأمین امنیت مواد غذایی را برعهده دارد که حاصل زحماتِ کشاورزان، دامداران و صیادان پرتلاش است.

وی تأکید کرد: تلاش سازمان جهاد کشاورزی بر این است که تمام‌قد خادم مردم باشد و بتواند روزی مردم را بر سر سفره‌هایشان فراهم آورد و همچنین اتفاقات و اقداماتی را که سازمان انجام می‌دهد باید برای مردم تبیین کند.

رحمانی‌فر گفت: در سازمان جهاد، مسئولیت ریاست سازمان و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه حکم دو بال را دارند تا بتوانند کارهای سازمان را به سمت جلو حرکت دهند و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، حاکم شرع در حوزه جهاد کشاورزی است.

در ادامه حسین برزگر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای کار کردن بیش از علم و تجربه، روحیه لازم است و جهاد کشاورزی با همین روحیه توانسته تولیدات خود را از ۲۵۰ هزار تن در سال‌های نخستین انقلاب به یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن و به عبارتی به افزایش شش برابری برساند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما با توجه به وضعیت اقتصادی و دشمنی‌های کشورهای خارجی مصمم است که موانع موجود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و در سازمان جهاد کشاورزی تلاش خواهیم کرد تا نرخ خودکفایی در مواد غذایی را افزایش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha