کد خبر 209766
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با «حیات»:

رفتار تند برخی، درخواست تمامی ایثارگران نیست/ خدمات رییس بنیاد شهید به جامعه ایثارگری را نباید نادیده گرفت

رفتار تند برخی، درخواست تمامی ایثارگران نیست/ خدمات رییس بنیاد شهید به جامعه ایثارگری را نباید نادیده گرفت

اعظمی ساردویی  گفت: تمامی اقداماتی که در جهت رفاه و اسایش جامعه ایثارگری انجام شده، منابع اش از طریق دولت تامین و با پیگیری‌های رییس بنیاد شهید به نتیجه رسیده است پس نباید خدماتی که ایشان به جامعه ایثارگری کرده است را  نادیده گرفت.

ذبیح اله اعظمی ساردویی عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، جانباز و عضو خانواده شاهد در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ با بیان اینکه دولت کسری بودجه دارد افزود: تمامی دستگاه‌ها علیرغم وجود تحریم‌ها و مشکلات داخلی، امورات مملکت را اداره می کنند.

وی عنوان کرد: چنانچه رییس بنیاد شهید حقوق افراد منتقد را افزایش دهد ایا کسی حرفی خواهد زد یا نه؟. دکتر قاضی زاده هاشمی با همان میزان بودجه‌ای که مجلس برای بنیاد شهید تعیین کرده است توانسته امورات جامعه ایثارگری را به خوبی پیش ببرد و بیش از این نمیتوان انتظار داشت زیرا بودجه ای که در اختیار بنیاد شهید قرار داده شده محدود است وگرنه مطالبه و تلاش خود ایشان نیز در جهت  رفاه و آسایش جامعه ایثارگری است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در جامعه ایثارگران جانبازانی داریم که پای خود را از دست داده ولی در بدترین شرایط معیشتی هم دم نزده اند زیرا اعتقادشان بر این است که برای رضای خدا، نظام و حفظ وطن به جبهه رفته اند.

اعظمی ساردویی افزود: باید به جانبازان و ایثارگران که پیگیر مطالبات خود هستند حق داد ولی باید به این موضوع نیز توجه کرد که عده‌ای هم هستند که آب را گل‌آلود می‌کنند و گاها با الفاظ تند و برخوردهای ناخوش شرایط را بدتر میکنند و تاکید دارم که چنین رفتارهایی مورد قبول و درخواست تمامی خانواده های ایثارگر، جانبازان و  شاهد نیست.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی اقداماتی که در جهت رفاه و اسایش جامعه ایثارگری انجام شده، منابع اش از طریق دولت تامین و با پیگیری‌های رییس بنیاد شهید به نتیجه رسیده است پس نباید خدماتی که ایشان به جامعه ایثارگری کرده است را  نادیده گرفت.

اعظمی ساردویی خاطرنشان کرد: علیرغم فشارهای مالی موجود، مجلس به وظیفه خود عمل  و با درج ردیفی برای ایثارگران در بودجه سالانه، حمایت خود را ثابت کرد و دولت نیز این مصوبه را در دستور اجرا قرار داده است پس نباید اقدامات مثبت در این راه را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha