کد خبر 209818
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با «حیات»:

کاری نکنیم که گویا در میدان دشمن هستیم/ رییس بنیاد شهید فردی دلسوز و پیگیر است

کاری نکنیم که گویا در میدان دشمن هستیم/ رییس بنیاد شهید فردی دلسوز و پیگیر است

محمد صالح جوکار گفت: : از دشمن به جز دشمنی انتظار دیگری نداریم پس لازم است که فتنه های دشمن را خنثی کنیم وکاری نکنیم که گویا در میدان دشمن هستیم.

محمد صالح جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ گفت: موضوع حائز اهمیت این است که بین منابعی که در اختیار بنیاد شهید قرار داده می شود با خدماتی که بنیاد در قبال ایثارگران ارائه می دهد باید توازن و تراز وجود داشته باشد به همین دلیل است انتظار ایثارگران این است که مطالبات شان باید انجام شود در حالیکه منابع بنیاد را هم باید در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه قداست جامعه ایثارگری باید حفظ شود ادامه داد: بنیاد شهید باید با شفاف سازی، یک سری واقعیت‌ ها را با ایثارگران در میان بگذارد و تلاش بر این باشد که نشان دهد خانواده شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های بنیاد می‌داند و از سوی دیگر، نگاه جامعه ایثارگران به بنیاد شهید، نگاهی فرا سازمانی و فرا ارگانی باشد. 

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دشمن به جز دشمنی انتظار دیگری نداریم پس لازم است که فتنه های دشمن را خنثی کنیم، کاری نکنیم که گویا در میدان دشمن هستیم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر جهاد تبیین، بایدها و نبایدها را مطرح و مطالبات به حق این جامعه را پوشش دهیم.

جوکار تاکید کرد: رییس بنیاد شهید فردی دلسوز و پیگیر است و با توجه به کمبود امکانات، خدمات خوبی ارائه داده است ولی لازم است که دولت توجه بیشتری به بنیاد شهید داشته باشد تا ارائه خدمات به ایثارگران توسعه داده شود البته همواره شاهد این هستیم که بنیاد شهید از جامعه ایثارگری تکریم به عمل آورده است.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha