کد خبر 209666
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

معاون استاندار گلستان: انتخابات محور اصلی اقدامات و برنامه‌های امسال دولت است

معاون استاندار گلستان: انتخابات محور اصلی اقدامات و برنامه‌های امسال دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: انتخابات محور اصلی اقدامات و برنامه‌های دولت سیزدهم در سال جاری است و باید از همه ابزارهای موجود برای زمینه‌سازی حضور مردم در پای صندوق رای استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سیدعلی مهاجر در گردهمایی ائمه جمعه موقت استان ظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با بیان چهار راهبرد انتخابات رقابتی، سلامت در امنیت و با مشارکت حداکثری، مسیر دولت در سال جاری را هدف‌گذاری کردند.

وی تاکید کرد: انتخابات زمینه‌ساز تقویت اقتدار و انسجام ملی است لذا باید احساس تکلیف شرعی و احساس مسوولیت نسبت به کشور در فضای انتخاباتی توسط همه دل‌سوزان نظام و ایران اسلامی تقویت و تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تقویت ایمان و امید در جامعه راهبرد دیگری است که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند که در این حوزه هر قدر بتوانیم دستاوردهای انقلاب در گام اول را برای مردم بازشماری کنیم امید در جامعه افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: یکی از نقاط ضعف ما عدم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی صحیح و به اندازه مردم از دستاوردهای نظام و دولت اسلامی است و در فضای گفتمان‌سازی، امید آفرینی و تبیین یکی از ظرفیت‌های موثر، ائمه جمعه و امامان جماعت هستند که می‌توانند نقش آفرین باشند.

مهاجر خاطرنشان کرد: نگاه نقادانه و منصفانه علما و نخبگان مردمی راه‌گشا است اما باید دقت داشته باشید روایتی که می‌کنید چقدر برای جامعه مفید بوده و چه کسی را خوشحال می‌کند.

معاون استاندار گلستان گفت: در دورانی که سبک زندگی و ذائقه مردم تغییر کرده و عیب‌گویی و سیاه‌نمایی از حُسن‌گویی پررنگ‌تر شده به‌ گونه‌ای که واقعیت را می‌پوشاند، علما و روحانیون مورد وثوق و اعتماد مردم می‌توانند در روشن‌گری و آگاه‌سازی مردم تاثیر بسیاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha