کد خبر 209667
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

سرپرست جهاددانشگاهی واحد هرمزگان:

شورای نگهبان از عالی ترین ثمرات انقلاب اسلامی است

شورای نگهبان از عالی ترین ثمرات انقلاب اسلامی است

سرپرست جهاددانشگاهی واحد هرمزگان به همراه اعضای هیئت رئیسه این واحد به مناسبت سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان با عبدالله صادقی رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دکتر احمد زاهری صبح امروز (۲۷ تیرماه) در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و ششم تیرماه، سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان همواره با تمام توان و با نظارتی قوی، هوشمند، پویا و مستمر به منظور رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، در تلاش و حرکت است.

وی اضافه کرد: نهاد شورای نگهبان از عالی ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در سایه این نهاد جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی قوام و استحکام می یابد.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان هرمزگان نیز در این نشست، اظهارکرد: امروز شورای نگهبان ۴۳ سال سن دارد و امام راحل این نهاد را حافظ احکام اسلام و قانون اساسی معرفی کرده است.

عبدالله صادقی عملکرد شورای نگهبان را مستقل و بر اساس آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: ممکن است در کشور مجالس و دولت‌های مختلفی با گرایشات فکری مختلف به روی ‌کار بیایند اما این مسئله تأثیری بر اراده‌ی شورای نگهبان ندارد و هر قانونی که در کشور به تصویب می‌رسد باید از فیلتر شورای نگهبان نیز عبور کند تا منافاتی با احکام اسلامی و قانون اساسی نداشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha