کد خبر 209654
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور

بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور

سازمان هواشناسی طی چند روز آینده برای اکثر نقاط کشور رشد ابر و بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ امروز در گیلان، گلستان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد که شدت بارش در استان گیلان است.

چهارشنبه در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 جمعه در گیلان و بخش‌هایی از شمال غرب بارش پراکنده و شنبه در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش با شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در ارتفاعات واقع در هرمزگان جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر بارش پراکنده گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

 طی پنج روز آینده در شمال شرق و شرق کشور بویژه منطقه (زابل) وزش باد شدید همراه با گردوخاک پدیده غالب خواهد بود. همچنین امروز در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور نیز در بعضی ساعات وزش باد شدید و در برخی مناطق گردوخاک رخ خواهد داد.

 همچنین طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در قم، جنوب تهران و نیمه شمالی اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 امروز دریای خزر و طی سه آینده دریای عمان تنگه هرمز و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha