کد خبر 209637
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

اعلام برائت تعدادی از تشکل های عضو شبکه ملی ایثارگران از بیانیه منتسب به این شبکه

اعلام برائت تعدادی از تشکل های عضو شبکه ملی ایثارگران از بیانیه منتسب به این شبکه

طی روز جاری بیانیه ای منتسب به شبکه ملی ایثارگران در کانال های اطلاع رسانی این شبکه منتشر شد که در آن از عملکرد دوره مدیریت فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد شده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ طی روز جاری بیانیه ای منتسب به شبکه ملی ایثارگران در کانال های اطلاع رسانی این شبکه منتشر شد که در آن از عملکرد دوره مدیریت فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد شده است.
پیگیری خبرنگار اجتماعی حیات از بعضی مدیران تشکل های عضو این شبکه نشان داد که آنان از بیانیه مذکور و محتوای منتشر شده بی اطلاع بوده و پس از خوانش متن بیانیه از آن اعلام برائت کرده اند.
حال سوال اینجاست که آیا  پدرخوانده هایی وجود دارند که به جای دیگران اظهار نظر می کنند؟  یا اساسا چنین بیانیه ای وجود حقیقی دارد یا بعضی افراد که به خروجی کانال اطلاع رسانی دسترسی داشته اند دست به چنین اقدامی زده اند؟!
شایان ذکر است 120 تشکل فعال و ثبت شده در حوزه ایثارگری وجود دارد که شبکه ملی ایثارگران شامل 7 تشکل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 32
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدعلی رضا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 0
    سلام لطفآ، روش سوال کردن جانباز در شبکه ملی ایثارگران را بیان کنید.باسپاس
  • محمدکریم عابدی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 2
    سلام و عرض ارادت به جامعه بزرگ و فهیم و انقلابی ایثارگران هر اقدامی بدور از عقلانیت و اخلاق جمعی و تشکیلاتی که وحدت و امید آفرینی را در جامعه ایثارگران پیشکسوت و به تبع آن مردم و جوانان خدشه وارد نماید با هر نامی و از هر گروهی انجام پذیرد. مردود است لذا کانون ایثارگران پیشکسوت این اقدام ناپسند بدور از حقایق را مردود میداند محمدکریم عابدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون ایثارگران پیشکسوت ۲۷تیر ۱۴۰۲
  • علی اکبر طورانیان IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 4
    اینجانب جانباز شیمیایی هرگونه اظهار نظر خلاف واقع را غیر منصفانه و دور از شان ایثارگری دانسته و قبیح میدانم همانطور که ایثارگران در زمان جنگ در مقابل تجاوزگری دشمن سینه سپر کرده ومقابله کردند فی الحال هم درمقابل هرگونه تعدی به دولتمردان دلسوز و زحمتکش ایستادگی کرده واین اعمال تفرقه افکنانه را محکوم می نماییم .
  • سیروس منصوری جانبازجنک تحمیلی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 5
    باسلام احترام اکرکانالهای که رسمیت داشته باشندبایدبه تمامی جانبازان وایثارکران درخصوص هرزمینی بایدبه ماه اطلاع رسانی کردداین افرادنه نامه رسمی وثبتی ازماه دارندوقرچندنفری هستند که وقت درموردجانبازان پاقط یادوپاقط ومسله این موضوات به نف خودبیانیه صادرمینمایندکه نه قانونی ونه انان ضامن خواستهای جانبازان دیکرهستندمن مشکلی داشتم درخصوص واکذاری منازل سازمانی درشهرستان ماهشهراستان خوزستان که هم ازدفتراقارهبری وهم ازطریق ریاست کل بنیادشهیدبه دستورریس محترم کل به دیوان ارجاکردیدجهت همکاری وتشکرخودروازایشان خواستارم
  • حسین IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 0
    باید از این آقایان سوال کرد چرا تا زمانی که در متد و... مسئولیت داشتید صداتون در نمی آمد؟
  • علی اکبر IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    پدر خوانده ها رو خوب گفتید. همین اقای ..... سالیان طولانی معاون تعاون بنیاد بود حالا طلبکار شده واقعا سنگ پای قزوین پیش اینا کم میاره