کد خبر 209420
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

مدیر کل بنیاد شهید استان قم در گفتگو با «حیات»؛

تفاهمنامه همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با جهاد دانشگاهی 

تفاهمنامه همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با جهاد دانشگاهی 

مدیر کل بنیاد شهید استان قم گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جهاد دانشگاهی قم روز یکشنبه 25 تیرماه به امضاء رسید.

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گفتگو با حیات ضمن اشاره به تفاهمنامه همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با جهاد دانشگاهی قم در روز یکشنبه 25 تیرماه، گفت: هدف از این تفاهم‌نامه آموزش توانمندسازی شغلی، ارتقاء مهارت‌های فنی و حرفه‌ای جامعه ایثارگر متناسب با نیاز بازار کار با رویکرد ایجاد اشتغال مولد و پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی است.

حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزش فنی و مهارتی، خدمات مربوط به دوره‌های آموزشی تربیت تسهیل گر و مربی خود اشتغالی و کارآفرینی و ارائه خدمات در راستای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان توسط جامعه ایثارگر در این تفاهم‌نامه مورد پیگیری است.

مدیر کل بنیاد شهید استان قم بیان کرد: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر شامل این دوره ها هستند.

وی افزود: در این نشست همچنین معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی و رئیس اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونان فرهنگی و اشتغال جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

حجت الاسلام هنرمند ضمن اشاره به تکریم از بازنشستگان به مناسبت روز خانواده، عنوان کرد: به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان روز شنبه 24 تیرماه از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تقدیر شد. 

مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: تکریم و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به بهترین بندگان خداوند است. 

حجت الاسلام هنرمند در پایان افزود: این خدمات رسالتی سنگین و با اجر عظیم همراه است و مدال افتخاری است بر سینه خادمان به شهدا که پایانی بر آن متصور نیست. ما همواره خود را خادم به شهدا و ایثارگران می دانیم، خدمتی که امام راحل از آن به خدمت به نبی اکرم (ص) تعبیر نمودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha