کد خبر 209108
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

مرادمند: وضعیت استقلال همیشه بدتر از بد است

مرادمند: وضعیت استقلال همیشه بدتر از بد است

محمد حسین مرادمند درمورد آخرین وضعیت خودش در تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم توانستم قرارداد خود را یک سال دیگر با استقلال تمدید کنم. شرایط این تیم نیز چیزی است که می‌بینید. ایده‌آل نیست اما تنها کاری که از دست ما به عنوان یک بازیکن برمی‌آید، تلاش کردن است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ محمد حسین مرادمند درمورد آخرین وضعیت خودش در تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم توانستم قرارداد خود را یک سال دیگر با استقلال تمدید کنم. شرایط این تیم نیز چیزی است که می‌بینید. ایده‌آل نیست اما تنها کاری که از دست ما به عنوان یک بازیکن برمی‌آید، تلاش کردن است.

وی افزود: همه باید کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. مسیر برای استقلال خوب نیست. هواداران بدانند مسیر سختی داریم که هموار نیست اما همه پای کار مانده‌ایم و تمرین می‌کنیم‌ تا اتفاقات خوبی بیفتد.

مدافع استقلال درخصوص اینکه شاید مبالغی که سال گذشته با بازیکنان این تیم بسته شد، باشگاه را با مشکل مواجه کند و از طرفی این بحث نیز مطرح است که امکان دارد با یک مصدومیت فوتبال بازیکن تمام شود، گفت: فوتبال حرفه‌ای هستیم. صد در صد همین طور است. مبالغی شاید بالا و بدون برنامه‌ریزی بود که سبب شده این اتفاقات بیفتد. همه باید پای کار بیایند. من باید یک چیزهایی را ببخشم و نادیده بگیرم و یک چیزهایی هم باید باشگاه ببیند تا استقلال در مسیر درستی بیفتد. ان‌شاءالله که با این تیم آینده خوبی داشته باشیم.

مرادمند درمورد اینکه آیا در چند سالی که در این تیم بوده استقلال به اندازه امسال مشکل داشته است، عنوان کرد: مشکل داشتیم اما امسال خیلی عجیب است. من که می‌خواستم قرارداد ببندم، مشکلاتی داشتم اما از لحاظ شخصیتی و اعتباری هرچه دارم از استقلال است. چیزهایی را نادیده گرفته‌ام زیرا به خاطر استقلال حسین مرادمند شده‌ام. امسال هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران خوشحال باشند اما شرایط اصلا خوب نیست.

وی درخصوص اینکه با توجه به نفراتی که تیم‌های دیگر جذب کرده‌اند آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود و انتظارات را برآورده کند، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مدافع استقلال درمورد تکمیل نشدن لیست ۱۹ نفره بزرگسالان این تیم، پاسخ داد: دقیقا! الان با ۱۴_۱۳ نفر تمرین می‌کنیم‌. نکونام خیلی وقت قبل لیست خود را به باشگاه داد اما فکر نمی‌کنم بازیکن زیادی گرفته باشند. از تمام تیم‌ها ۵۰ درصد عقب‌تر هستیم. باید واقع‌بین باشیم اما پای کار هستیم و تمام جان خود را می‌گذاریم. ان‌شاءالله که در این مسیر اتفاقات خوبی بیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha