کد خبر 209093
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

قاضی زاده هاشمی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی مطرح کرد؛

ایجاد ثبات در ارائه خدمات معیشتی و درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران

ایجاد ثبات در ارائه خدمات معیشتی و درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد ثبات در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز خانواده بزرگ و محقی هستند و دولت و مجلس هم تلاش می‌کنند در حد توان و مقدورات رسیدگی‌های ویژه‌ای داشته باشند و قوانین هم بعضاً همین‌ها را می‌گوید.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و نوساناتی که در این زمینه وجود دارد بعضاً این رسیدگی‌ها با چالش‌هایی روبرو می‌شود. با این وجود در این دولت تلاش شده خدمات استمرار و پایداری پیدا کند. ما به لطف خدا توانستیم در خدمات معیشتی و درمانی به نسبت سایر سازمان‌هایی که خدمات این چنینی در کشور ارائه می‌کنند ثباتی را در بنیاد شهید ایجاد کنیم و شاهد رشد در این زمینه باشیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: در این دوره اخیر همه تلاش ما بر این است که در توسعه  فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا اقدامات موثری انجام دهیم. در سال جاری ما نزدیک به 13 کنگره شهدا داریم که به صورت ملی، استانی و قشری برگزار می‌شود و جلسات زیادی تبلیغی و تبیینی وجود دارد. حتی در خصوص والدین و همسران عزیز شهدا اقداماتی کردیم برای مثال ما سالروز شهادت حضرت ام‌البنین را به عنوان روز یادبود مادران شهدا به صورت یک رویداد ملی برگزار کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha