کد خبر 208974
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

دکتر زارع نژاد در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

پیگیری مصوبات دور نخست سفر ریاست بنیاد شهید و امور ایثاگران در استان مازندران

پیگیری مصوبات دور نخست سفر ریاست بنیاد شهید و امور ایثاگران در استان مازندران

معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر به استان مازندران با هدف پیگیری مصوبات دکتر قاضی زاده هاشمی خبر داد.

دکتر عباس زارع نژاد معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات گفت: مقرر شد در راستای پیگیری اجرای مصوبات دور نخست سفرهای استانی دکتر قاضی زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و امور ایثاگران، معاونان مرتبط با همراهی مدیران کل سایر معاونت ها به استان ها سفر  کنند.

وی افزود: امروز طی سفری دو روزه به اتفاق محمد میرزابیگی معاون بهداشت و درمان، مدیرکل مددکاری و امور مشاوره، مدیران بیمه دی و مدیرانی از معاونت حقوقی و مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید به استان مازندران سفر خواهیم کرد.

زارع نژاد مطرح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در این سفر ضمن دیدار با آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران، دیدار با جانبازان در آسایشگاه جانبازان امام علی (ع)،دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست با نمایندگان جانبازان را هم داشته باشیم. حضور در کارگروه خانواده شهدای مدافع حرم با محوریت همسران شهدا و جلسه با استاندار محترم از دیگر برنامه های این سفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha