کد خبر 208606
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

معاون استاندار تهران: امیدآفرینی برای افزایش مشارکت در انتخابات اولویت دارد

معاون استاندار تهران: امیدآفرینی برای افزایش مشارکت در انتخابات اولویت دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر استمرار نهضت خدمت‌رسانی تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی جهت افزایش مشارکت در انتخابات اولویت دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید عباس جوهری در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: سال پیش‌رو سال بسیار مهم و ویژه به لحاظ برگزاری انتخابات و اولین انتخاباتی است که دولت سیزدهم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در سالیان گذشته مقام معظم رهبری یک ماه به انتخابات مسائل مربوطه را مطرح می‌کردند و از بحث زود هنگام در مورد انتخابات پرهیز داشتند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امسال خیلی زودتر در مورد انتخابات تاکید داشتند و چهار راهبرد سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت را مورد تاکید قرار دادند.

جوهری سپس با اشاره به تلاش دشمن برای تاثیر بر انتخابات افزود: دشمن اقدامات خود را بر انتخابات متمرکز کرده و شروع به بمباران در خصوص انتخابات می‌کند.

این مسئول گفت: امروز همه ما مسئولین تکلیف داریم و وظایف خود را باید به نحو احسنت انجام دهیم، همچنین اطلاع رسانی دقیق در مورد اقدامات انجام شود و به اطلاع مردم برسد تا روحیه امید در بین مردم ایجاد شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: نهضت خدمت رسانی را متوقف نکنیم و ملاقات های مردمی را افزایش دهیم، در همین راستا مسئولان باید از اتاق‌های خودشان خارج شوند و در داخل روستاها و در میان مردم حضور پیدا کنند.

جوهری اظهار داشت: کوتاهی عامدانه در زمینه خدمت رسانی از هیچ فردی قابل قبول نیست و با شخص خاطی برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

وی همچنین بر تنوع برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان تاکید و یادآوری کرد: در هفته عفاف و حجاب همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی تکلیف دارند تا نسبت به فرهنگ‌سازی در این زمینه اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha