کد خبر 208599
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

۲۳۰ میلیارد ریال بودجه به آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اختصاص یافت

۲۳۰ میلیارد ریال بودجه به آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اختصاص یافت

شهردار شهرکرد گفت: بودجه آرامستان بهشت رحمت شهرکرد در سال‌جاری ۲۳۰ میلیارد ریال را تعیین شده است که بودجه این آرامستان در سال گذشته ۳۷ میلیارد ریال بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدحسین واحدیان شامگاه یکشنبه در یکصد و نود ‌و دومین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این در حالی است که بودجه کلی شهرداری شهرکرد در سال‌جاری ۴۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شهرداری برای 2 طبقه کردن قبرهای موجود در آرامستان بهشت رحمت پیش‌بینی لازم را داشته باشد.

یوسف صادقی تاکید کرد: خط‌کشی معابر و مشخص شدن پارکینگ‌های آرامستان بهشت رحمت از خواسته‌های اصلی شهروندان و از مهم‌ترین نیازهای این آرامستان است که باید سریع‌‍‌تر اجرایی شود.

وی یادآور شد: احداث سالن‌هایی برای برگزاری مراسم مختلف در آرامستان بهشت رحمت با همکاری و مشارکت بخش خصوصی عملیاتی شود.

صادقی تصریح کرد: سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شهرکرد ساماندهی مداحان برای برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان بهشت رحمت را به‌عنوان یکی دیگر از خواسته‌های شهروندان شهرکرد در دستور کار قرار دهند.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد نیز گفت: اساسنامه بنیاد خیرین در این آرامستان تهیه و تدوین و روند اجرای آن برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهرکرد ارسال شده است.

اکبر شاهوردی تاکید کرد: سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد تعدادی کیوسک به‌ارزش 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای راه‌اندازی سامانه خیرات خریداری کرده است که به‌زودی در سطح شهر نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: خریداری ۲ دستگاه آمبولانس فوتی‌بَر با تجهیزات کامل به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است که تا پایان نیمه نخست سال‌جاری به ناوگان حمل‌ونقل مجموعه آرامستان بهشت رحمت اضافه می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مردم مرکز استان امسال در روز عید غیر پرچم احیای این فریضه فراموش شده را به‌دست گرفتند و پُرشورتر از سال‌های گذشته برای احیاء، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن غدیر حضور باشکوه داشتند.

مصطفی حیدری تصریح کرد: در این راستا از تمامی شهروندان، مسوولان دستگاه‌های اجرایی، سزمان‌های مردم‌نهاد (سَمَن‌ها)، مدیریت شهری و قشرهای مختلف در برگزاری جشن باشکوه غدیر در شهرکرد قدردانی می‌شود.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha