کد خبر 218112
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

رئیس ستاد انتخابات کشور: هداف دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات کشور: هداف دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات کشور یکی از اهداف دشمن را کاهش مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: برگزاری انتخابات باشکوه با عنایت به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت ، رقابت و مشارکت، وظیفه ذاتی وزارت کشور است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم در تمامی عرصه تحت امر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم در همه بخش‌ها تحت امر ولایت فقیه و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و همدلی  و وفاق با سایر قوا، خود را خادم مردم می‌داند و تمام اهتمام خود را برای تحقق این مهم به کار بسته است.

وی با تاکید بر مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مشارکت مردم نقش موثری در افزایش بصیرت در جامعه و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، زیرا جمهوری اسلامی نشان داد که هرجایی که مردم نقش دارند مایه پیروزی بوده و این حضور  موجبات هراس دشمنان را ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی وزارت کشور، یکی از اهداف دشمن را کاهش مشارکت مردم در انتخابات دانست و بیان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با عنایت به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت ، رقابت و مشارکت از سوی مقام معظم رهبری با نقش آفرینی مسوولان و همراهی مردم ولایتمدار، وظیفه ذاتی وزارت کشور است و بر اصل اهتمام جدی وجود دارد.

*دولت سیزدهم با نگاه ولایتمداری در حال کمک به مردم است

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان  نیز در این دیدار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خدمات دولت مردمی سیزدهم را تمجید کردند، اظهار کرد: دولت آیت الله رئیسی با نگاه ولایتی و مردمی و روحیه انقلابی و جهادی و ارزشی در حال خدمت به مردم است و الحمدالله چنین فضایی با وفاق مطلوب در استان گیلان نیز مشهود است.

آیت الله فلاحتی با حائز اهمیت خواندن انتخابات پیش رو در تاریخ جمهوری اسلامی، گفت: باید با تبعیت از ولایت فقیه افق ها را به خوبی دید و برای تعالی بیش از پیش ایران اسلامی، با تدبیر امورات را برای رضایت مردم و خداوند متعال به سرانجام مطلوب رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha