کد خبر 208369
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

چند سال است یک بلای تکراری را سر استقلال می‌آورند/ این تیم که می‌بینم امسال هم هیچ چیزی نمی‌شود

چند سال است یک بلای تکراری را سر استقلال می‌آورند/ این تیم که می‌بینم امسال هم هیچ چیزی نمی‌شود

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم ابراز نا امیدی کرد و عنوان داشت امسال هم بعید می‌داند آبی پوشان عملکرد موفقی داشته باشند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: من در جریان ریز اخبار باشگاه استقلال نیستم ولی واقعاً نمی‌دانم این چه وضعش است که راه انداخته‌اند. سرپرست باشگاه آمده همه پست و سمت‌ها را تغییر داده و منصوب کرده است و خودش ول کرده و رفته است. اگر قرار بود بروی چرا سرمربی انتخاب کردی؟ چرا سرپرست انتخاب کردی؟ چرا زمان نقل و انتقالات را کشتی؟ چند سال است که در استقلال اول سرمربی انتخاب می‌شود بعد سرپرست و بعد مدیرعامل. یعنی دقیقا برعکس همان چیزی که در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد و اصول کار محسوب می‌شود. واقعاً خنده دار است.

وی در مورد منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال هم گفت: از اولش هم گفتم استقلال نیازی به بیرانوند نداشت و اصلاً درست نبود که او به استقلال بیاید. جابجایی بین این دو باشگاه کار درستی نیست و زمان ما به جز یک مورد مربوط به جواد الله وردی دیگر چنین اتفاقی رخ نداد و اصلاً دو باشگاه قرار و مدار گذاشته بودند که از هم بازیکن نگیرند. من زمانی که با استقلال قراردادم 30 تومان بود از پرسپولیس پیشنهاد 500 تومانی داشتم ولی حتی یک لحظه هم به این فکر نکردم که به این تیم بروم و از این موضوع هم ناراحت و پشیمان نیستم و همین عزت و احترامی که بین هواداران استقلال و مردم  دارم را به دنیا نمی‌دهم. حرف من این است که مذاکره با بیرانوند از اولش هم اشتباه بود و استقلال باید حسینی را حفظ کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال گفت: اینکه می‌گویند محبی و قایدی در حال جدا شدن هستند و یامگا اخطار داده و می‌خواهد فسخ کند همه دستپخت این آقایانی است که ماندند و وقت تلف کردند و سر بزنگاه ول کردند و رفتند. این بلایی است که 3-4 سال است سر استقلال می‌آورند و متاسفانه کسی پاسخگو نیست. با این شرایط استقلال فصل سختی پیش رو دارد و با این اوصاف و این انتخاب ها و انتصاب ها من بعید می‌دانم این تیم چیزی بشود.

روشن در مورد اینکه منظورش از انتصاب‌های اشتباه چیست توضیح داد: من نمی‌دانم این سرپرست (علی سامره) را چه کسی انتخاب کرده است؟ حتی اسم او را هم نمی‌آورم ولی به قیافه‌اش نمی‌خورد که اصلاً این کاره باشد. بیژن طاهری را برداشتند و کسی را جایش گذاشتند که اصلاً با او قابل مقایسه نیست. اگر این گزینه انتخاب خود نکونام باشد اشتباه بزرگی کرده است و اگر به او تحمیل کرده باشند که دیگر بدتر و برای همین من بوی خوشی از استقلال این فصل استشمام نمی‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha