کد خبر 208173
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

سرقت 5 میلیاردی خانم خدمتکار در غرب تهران

سرقت 5 میلیاردی خانم خدمتکار در غرب تهران

زن جوانی در نقش خدمتکار و با اعتمادسازی 50 میلیارد ریالی از خانه مردی جوان در شهرک قدس سرقت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: تیر ماه امسال با وقوع سرقت از خانه‌ای در محدوده شهرک قدس تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از مأموران کلانتری 134 این پلیس قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

با حضور مأموران در محل مسکونی شاکی مشخص شد سرقت داخلی بوده و با تحقیقات محلی و پالایش فیلم‌های دوربین‌های مداربسته مشخص شد سارق خدمتکار ساختمان است که با جلب اعتماد صاحبخانه اقدام به کش روی و سرقت اموال وی کرده است.

تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در 13تیر ماه سال‌جاری مخفیگاه متهم را در کمتر از 48 ساعت شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه محل مخفیگاه متهم، اموال به سرقت رفته شامل دلار و یورو به ارزش 50 میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف شد.

متهم پس از انتقال به کلانتری شهرک قدس در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی، اعلام کرد.

به گفته این مقام انتظامی متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha