کد خبر 208884
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

دستگیری مأمور قلابی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی در پایتخت

دستگیری مأمور قلابی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی در پایتخت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: تیرماه امسال چند فقره سرقت توسط مرد میانسالی که خود را مأمور به شهروندان معرفی کرده بود، به کلانتری ۱۷۲ پلیس پیشگیری این شهرستان اعلام و بلافاصله مأموران این کلانتری شناسایی این فرد را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات میدانی مأموران نشان می‌داد مردی حدوداً ۴۰ ساله ابتدا سوژه‌های خودرا شناسایی می‌کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مواد مخدر مصرف کرده اند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت می‌کرده است.

طرهانی بیان داشت: در ادامه تیم اطلاعات کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با پایش تصاویر به دست آمده از متهم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان در نوزدهم تیرماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را در اطراف شهرری شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: عوامل کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف و متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی معترف شد ادامه ادامه: تا کنون ۶ مال باخته شناسایی و متهم با تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha